På grund af fejl i indkaldelsen til generalforsamlingen d. 24. august blev
det besluttet at udskyde den ordinære generalforsamling.
Der indkaldes derfor hermed til ordinær generalforsamling som afvikles:
Tirsdag den 7. december kl. 19.00 i klubbens lokaler på ASV, Nørrebrogade
38 A, 8700 Horsens.
I bestyrelsen håber vi rigtig meget, at du vil afse tid til at deltage.
Bestyrelsen har i den grad brug for dit input for at komme videre ovenpå den
lange nedlukning pga corona.
Vi har kaffe/the, øl/vand og kage til mødet.
Dagsorden ifølge vedtægterne.
DAGSORDEN:
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens ”force majeure klausul”.
3. Formandens beretning.
I beretningen skal formanden gøre status over det seneste års begivenheder
i foreningen og redegøre for bestyrelsens mål i det kommende år.
4. Kassererens beretning.
Kassereren skal med anvendelse af bilag redegøre for regnskabsåret, som går
fra 1.januar til 31.december.
5. Kontingent.
Kassereren har pligt til hvert år at fremsætte forslag til det kommende års
kontingentsatser. Seniorer betaler fuld takst. Pensionister, juniorer og
skoleskakspillere betaler en lavere takst. Taksterne vedtages af den ordinære
generalforsamling.
6. Valg til bestyrelsen.
Valg af kasserer og 2 bestyrelsesmedlem.
På valg er Søren Sørensen, Peter Riis og Troels Rasmussen.
7. Valg af én revisor og én revisorsuppleant.
Valgene gælder for en periode på ét år. Revisor (eller revisorsuppleant)
skal godkende kassererens beretning inden den ordinære generalforsamling”.
På valg som revisor er Kjeld Nielsen og som revisorsuppleant John Stokholm
8. Indkomne forslag.
9. Eventuelt.
Vær opmærksom på, at såfremt du har konkrete forslag til pkt. 8, der ønskes
behandlet på generalforsamlingen, skal disse enten afleveres til et medlem af
bestyrelsen eller sendes til klubbens e-mail (HorsensSF@gmail.com) senest to
uger før generalforsamlingen.
Med venlig hilsen
På bestyrelsens vegne
Tim Bjerre, formand.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar