søndag den 12. september 2010

Gågadematchen mod Stouby lørdag d. 4. sept.

Sikken en herlig dag, dejlig solskin, glade mennesker og rigtig mange der ikke bare kiggede på, men også viste stor interesse!!

”Sport & Fritid” som Cityhorsens stod som arrangør af blev rigtig godt besøg og rigtig mange kiggede forbi.
Vi oplevede en rigtig stor interesse og især var der mange unge udlændinge, som studere på VIA, forbi.

Matchen var noget jævnbyrdig om end marginalerne må tilskrives at være på vores siden denne dag.
Jeg så personligt ikke så meget af de enkelte partier, da jeg var travlt optaget af at snakke med interesserede.
Som jeg så det blev Leif og Søren kørt ud af banen stille og roligt. I mit eget parti lagde jeg aggressivt ud, dog blev min hvidfeltet løber låst inde, men da Jens Otto valgte en forkert afbytning var der lige pludselig en officer i mit favør.
Søren Grymer-Hansen stod ikke godt, men fik noget rigtig rusk ind i stillingen og så fik han pointet.
Eigil stod heller ikke for godt, men med snuhed fik han ved trækgentagelse remis´en hjem.
Dermed enten matchen 2 ½ - 2 ½, men det vigtigste var at vi fik hyggede os!

Peter Rasmussen (Stouby) - Eigil Straarup ½ - 1/2
Søren Grymer-Hansen - Jan Lund Meinert (Stouby) 1 - 0
Jens Otto Grabau (Stouby)- Tim Bjerre 0 - 1
Søren Jørgensen - Finn Kristensen (Stouby) 0 - 1
Poul Skytt (Stouby) - Leif Dueholm. 1 - 0

Her er lidt billeder fra en rigtig hyggelig dag.













Tak til Stouby og for at være med til at gøre dette til en rigtig hyggelig dag!
Også tak til Jens Otto og alle for at "sælge" ”Horsens Skakforening” til dem der kom forbi og udtrykte interesse

Ingen kommentarer: